Monday, October 3, 2011

sekarang aku tahu..

ak sedar siapa ak, mujur ada maha penciptaku sentiasa menyedarkan ak.
stiap tingkah pon bukan semuanya suka. mujur ada yang Maha Agung selalu menjadi tempat mengadu
bersyukur dgn keindahan yang ada padaku, mujur ada Maha Penyayang kurniakan
perasaan yang berbaur, Mujur ada Maha Mengetahui dapat aku selami dan mngerti
Ya Allah, Aku sedar  kau memberikan aku segalanya,
ak bersyukur dengan nikmatmu,
jauhkan aku daripada maksiat 
peliharalah aku ya Allah,
jika benar dia terbaik untuk ku berilah petunjuk,
cintaku padamu buat cintaku padanya
bukan niatku mempermainkan sesiapa
ak percaya keikhlasan ini. bukan aku tergesa-gesa memilih
aku yakin kau ciptakan dia Ya Allah buatku
aku hanya ingin dekati dan selami bukan membelakangimu
pupuk r hatiku dengan imanku dan imannya ya Allah.
biar masa yang menentukan segalanya.
peliharalah imanku dan dia..
sesungguhnya kau sebaik-baik perancang
sungguhpun perasaan sayang itu muncul aku yakin sayang aku padanya adalah kerana dengan keredhaanmu ya Allah.. pimpin aku ke jalan yang lurus dan benar
latih hati ini agar tidak melupakanmu.
biar dia diciptakan untukku kerana cintaku padamu 
bukan nafsu dan syaitan 
pupuk hatiku dengan perasaan sabar menanti 
akan ku panjatkan diri agar sentiasa dekat padamu..
pandulah aku ya Allah di jalan yang benar.. =)

No comments:

Post a Comment

mari terjah??